Vanaf 17 februari 2025 zijn óók de nieuwe formules AutoGlobe en Car Service Partner in Formulekiezer opgenomen.
Met AutoGlobe richt eigenaar LKQ zich op (ex)dealerbedrijven en erkend reparateurs met 3 of meer vestigingen. Afhankelijk van doelgroep en merk specialisatie wordt het volgende label gevoerd:
• AutoWelt: Gericht op premium- en exclusieve merken
• AutoMonde: Focus op Europese volumemerken
• AutoOrient: Toegespitst op Aziatische merken, inclusief Chinese toetreders
Door het uitgebreide pakket aan diensten op het gebied van marketing, kennis, techniek en universele data biedt AutoGlobe maatwerk oplossingen voor de aangesloten bedrijven. Meer over AutoGlobe.
Aan de andere kant van het spectrum begeeft Nexus Automotive / AllParts zich met Car Service Partner. Deze formule biedt laagdrempelig enige marketing- en technische ondersteuning. Er is geen huisstijl verplichting en er worden geen fees gerekend. Er is wel sprake van een geringe onderdelen afname plicht. Meer over Car Service Partner.

